sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Nevoia de tine




Uneori, fac iluzii în noi estuar
Mi-i barca legată de tine, la mal
Nu ştiu cât mă duce, nici cât mă conţine,
În mine mai simt doar nevoia de tine!

Te chem şi mă chemi, alintat pe sub gene,
Îmi treci Rugăciunea prin unda de vreme
Şi văd slab contur, estuarul dispare
Odată cu el, barca mea-n larg de mare...

Mă prind albe nopţi, caut loc pentru paşi
„În urmă pe ape flori de nuferi să laşi”
Îmi spui, şi nu ştiu de mi-e rău ori mi-e bine:
În dansul acesta simt nevoia de tine!

Vii...Apele-ţi verşi din amurg, ritualuri,
Mă legeni pe braţele pline de valuri
Adoarme şi gândul, povestea se duce,
Trei degete-ating trupul meu, în răscruce.

E de închinare, e de aripi şi sens
Să prind între ele un întreg Univers,
În numele Lui – Tată, Duh Sfânt şi Fiu –
Trăiri cad din pulberi de stele, târziu;

Nu, nicio fărâmă de-argilă pe gând
Nu sparge Lumina de mal, prea curând!
M-aşteaptă, Iubite, azi simt, mă conţine
Ca ultimă stare, nevoia de Tine...

 Shanti Nilaya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu