joi, 19 noiembrie 2015

Să fiu muza ta



Să fiu muza ta

Văd litere în jocul vieţii! Parcă
nici nu-s a mea, eu nu-mi mai aparţin
Mă-ntreb „ce este“ şi „ce-ar fi“, şi...„dacă”
Concentric, care-i rostul să revin?

Astăzi, acolo, undeva, niciunde
În stări elucidate de mister,
Mă caut...Nuferi albi, corpusculi, unde,
Alcătuiesc bucata mea de Cer.

Las paşii pe nisipul de pe plajă
Să-mi amintesc de tine, suflet pur!
Cândva îţi căutam ca într-o vrajă
Scoici colorate-ntr-un ocean de-azur

…Şi plec din gândurile mele toate
Îndrăgostit-aici şi-acum...Aş vrea
Să uit ce-am fost şi să devin în noapte
Supraluminic Gând, din Mintea Sa!

Când te trezeşti în zori, scăpaţi în goană,
Cu un tic-tac de inimă, hai-hui,
De caii cosmici ca pe-o amazoană
Să mă desprinzi...Şi-n carte să mă pui!

 Shanti Nilaya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu