sâmbătă, 16 ianuarie 2016

Arcturiana



Mă uit la toate câte-au fost şi-mi vine
Să zic că n-am ştiut să te aştept;
Prea pământeni ca să ne fie bine
Şi prea stelari, ca să ne fie drept!

Dar văd sub linia scăderii trasă –
Arcturusul din noi a rătăcit
Încet, uităm cum am venit de-acasă,
Tu suflet pur, de mine adumbrit.

Călătoream. În urma ta cu-o clipă
Adeseori pe drum întârziam,
Să îţi culeg cu mâna mea aripă
Din trandafirii cosmici câte-un ram.

Şi-ţi spulberam c-un suflu de Iubire
Petale-gând de alb şi pur în piept,
De-atunci mi s-a înscris adânc în fire
Pe drumul lung, mereu, să te aştept!

Când am ajuns aici, schimbată rasa
În tridimensional ne-a îmbrăcat,
Solidele platonice ni-s casa
Şi-am îngheţat puţin... şi ne-am uitat...

Scântei din ce e scris cu noi să fie
În dimineţi cu tine le-am trăit,
Ca doi copii legaţi de poezie
Şi de-un limbaj venit... din infinit.

 Shanti Nilaya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu