miercuri, 2 decembrie 2015

să mă păstrezi…


să mă păstrezi…

Am ochii verzi, când apele mă-neacă
Din mult prea mult Înalt, Oceanul Său
Şi nu mai ştiu de apele-or să treacă,
Ce va mai fi din tine...şi ce, 'eu'

Amestecată, simplă feerie...,
Îţi plâng cu verde de destin furat
Dintr-un albastru pur de veşnicie
Din ochii tăi- ce mult m-au alintat;

Căci înadins privirea-ţi blând mă cerne
Prin raze deseori de-nchipuiri
Şi cald nuanţe de senin mi-aşterne
Pe tot ce pot să văd, din ce respiri

Sunt în culoarea mea însingurată
(doar tu patrunzi, tu cu nuanţa ta)
Mă-ntreb cum poate geana-ţi luminată
Să îmi topească-n ochi, priviri de nea

De... mai pot eu să duc...? oare se poate
Tot ce-am ştiut că sunt şi eşti, cândva ?
Sau, cel mai bine-ar fi să fim, în toate
Doar unul, picaturi în apa Sa!

Şi contopiţi , privire-albastra... verde
Pe Cerul înstelat să mă dezmierzi ,
Ca ochii Lui din care nu se pierde
nimic, să strălucim :... să mă păstrezi!

 Shanti Nilaya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu