sâmbătă, 19 decembrie 2015

Îngeri cu parfum de scorțișoară...


Mi-au intrat în casă îngeri
cu parfum de scorțișoară,
după toate acele plângeri
ce din suflet pleacă, zboară.

Mi-au adus caldă -lumina,
curcubeu de zâmbet -cer
și-mpreună am luat cina
pe-un colind plin de mister .

Împrejurul nostru -s stele
cu priviri de basme vechi,
flori de măr apar și ele -
printre magi ce vin perechi .

Liniștea plutește-n lucruri ,
somn albastru-i peste case ,
când, din lună roi de fluturi
vestea bună -ncep a coase .

Cerul s-a deschis la suflet,
noaptea aceasta e curată ,
toate s-au oprit din umblet
pentru -o veste minunată .

O, ce stea prea -luminată
purtând sus o taină mare,
s-a născut pruncul ce-ndată
către lume-a fost chemare .

Îngeri albi din cer coboară
într-un lapte de lumină -
Pruncul Sfânt îl înconjoară
cântând : *când Mesia o să vină*!

An de an de-atunci se-arată
steaua Lui spre răsărit ,
vestind cum a fost odată
... când Mesia s-a ivit.

Visul meu e plin de îngeri
cu parfum de scorțișoară ,
am scăpat de-acele -nfrângeri
ce în suflet curg să doară .

 Ingrid Jenifer Balacks.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu