marți, 22 decembrie 2015

Împodobită... ca de Dumnezeu!



Mă scaldă-n raze prea curate Luna
Și mă transpune peste gândul tău...
Din ochii tăi, oglinzi m-arată-ntr-una
Împodobită ca de Dumnezeu!

Se duce ceasul- ultimă părere,
din anul ăsta... Știi ?!? nu e păcat
De nicio clipă ce ne-a fost avere,
Căci m-ai găsit, când nu te-am căutat;

Dar mai ales, voi ține bine minte
Și-n pomul de Crăciun -de verde greu-
În casa-n care-am stat fără de tine,
Voi pune an de an, de-acum, mereu,

Un trandafir...ca ultimă scrisoare!
N-o sa mai fii nici tu însingurat,
Oricât va fi în noul an de mare
Un anotimp,o clipă...Ceasu-a stat!

Mi-ntind de-acuma mâna spre poveste-
Ooo brad frumos' îmi cânt-un gând,sau...eu!
Din ochii tăi, Lumina-n mine este
Împodobită,... ca de Dumnezeu!

 Shanti Nilaya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu