duminică, 22 noiembrie 2015

TU...



Tu

Te-ai născut să-mi fii mie iubire
Eu câmp de maci, tu ploaia mea cu soare
Un curcubeu aşezi pe-a mea-nflorire
Eşti roua mea, sunt macul tău în floare!

Tu te-ai născut să fii ţărmul pe care
Eu marea ta, mereu neliniştită
O îmbratişezi când vezi furtuni în zare
Iar eu îmi aflu tihna fericită!

Tu te-ai născut să-mi fii lumină
Când mă trezesc cu năluciri în noapte
Mă înveleşti cu linişte deplină
Şi mă adormi în dezmierdări şi şoapte.

Tu te-ai născut să fii pământu-n care,
Eu am crescut şi am lăsat mireasma
De iasomie dulce, ameţitoare,
Îndrăgostit de mine toată viaţa.

Tu te-ai născut să fii cel pentru care
Eu am rodit din dragoste copii!
Să fie peste apusuri - alinare
Şi câmpului de maci - zorii de zi!

 Angelina Nadejde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu