sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Alt timp



Alt timp

Răvașul meu e către tine-
Trasez din nou meridiane,
Să-mpart Pământul mult mai bine,
S-ajung să-l pun în a ta cale

și… mov crenguțelor ce încă
În toamnă sunt reale, fac.
Pe-o pagină mult mai adâncă,
Să-ți înflorească... liliac!

Mi-e dor să fiu a ta și-a mea
Măsurile să ți le-ncurc,
Să dorm în respirația ta
Și-apoi în mine să mă duc,

Să stric în lume minutarul
Din timpul linear ce curge,
Să-ncalc trecutului hotarul
Și să îi fac un cer mai dulce

Pe el, cu stele să-nflorească
Din pură respirația ta-
În nopți cu mine te-nvelească,
Doar roua, ce mi-e lacrima...

Eu azi scriu litere invers
Și pașii mi-i petrec în spate
Să te-ntâlnesc acolo-n vers,
În timpul ce nu se mai poate

și-n dor! nu-i dor din cel ce doare,
E Sfântă-n el Iubirea mea
Mai mult, o sincronicitate
În care uit…a respira…

Shanti Nilaya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu