duminică, 15 noiembrie 2015

Și mă trezesc spunându-ți... te iubesc!


Și mă trezesc spunându-ți... te iubesc!

E ziua-n care nu mi-ai scris cuvinte
Mă uit mirată, deşi ştiu că pleci
Şi descifrez din gândul tău, din minte,
Silabe calde şi silabe...reci;

Să aflu de ţi-e clipa-nsingurată,
Sau de eşti bine, râzi şi-ţi e uşor
Din mine parcă pleci întâia dată –
Din mine-aş vrea să plec, şi-aş vrea să zbor!

Alerg pe drum. Urc dealul cu fantasme,
Simt marea de copaci albiţi suind
Spre ceruri, dulci miresmele albastre:
În iarba dealului vreau să mă-ntind...

Inflorescenţe vii cum creionează
În aer chipul tău tăcut, privesc
Din lac scântei în ochi îţi luminează
Şi mă trezesc spunându-ţi...te iubesc!

M-adun prin gânduri, lumea mi-e străină,
În mine tu şi numai tu respiri
Iubitul meu, faci parte din grădină
Şi mă aştept să râzi cu trandafiri.

Îmi place să te-nvăţ pe dinafară,
Clepsidra să ţi-o-ntorc în timp, invers
Să-mi fii bărbat, femeie să-ţi fiu iară
Şi-ntr-un poem profund... un ultim vers.

 Shanti Nilaya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu