joi, 12 iunie 2014

Shanti Nilaya


...adânc de mare

Eu nu mai știu să mă mai uit în zare-
mi-s ochii plini de tine și nu-i cale,
O altă umbră sau o altă stea
din Ceruri pe Pământ , să pot vedea!

Mi-ndrept privirea, nu zic, ...mai fac roată;
Eterul ,ca pe lână-l torc să poată
o forma pentru mintea mea sa ia-
Dar, tot pe tine te cunosc, prin ea

Și de nu vii, de stai în loc, tresare
-ooo mintea mea, cu trup și suflet care
doar pași iți construiește în privire-
Iubirea mea, contur și ram subțire...!

Te înfloresc, pe-oglinzi cu abur scriu,
Din psalmi versete cum numai eu știu
Și-ți susur la ureche vechi descânt ,
...mă lași fără de suflu în cuvânt ;

Nu vreau ingenuncheată, nu vreau, nu !
Te văd, te-aud , în mine doar ești tu
Și... clopot bate-n uși de închisoare :
In Larg să mă revărs- adânc de mare...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu