duminică, 22 iunie 2014

Galea Gabriela




Să înţelegi un suflet de femeie
Să ai curajul doctor să îi fii
Şi să mai crezi că ai găsit a vieţii cheie
Of,tinere cât de nebun mai trebuie să fii!

Aş vrea …şi Doamne ce-aş mai vrea să spun
În fiecare zi şi oră şi secundă,
Că nu o am decât pe Ea în gând,
Iar acest gând,tot sufletu-mi inundă.

Dar dragostea e oarbă şi câteodată surdă,
Tu strigi la ea şi tot îi faci cu mâna
Dar ea, nici nu vrea să te mai audă
Şi-ţi spune să mai laşi puţin minciuna.

Iau ziua de pe urmă şi ziua de început,
Iar între ele,acele zile când tu m-ai uitat
Şi-am să le dau, poate, cu împrumut
Acelui suflet, pe care totdeauna, l-am visat.

Şi n-am să te mai caut niciodată,
Voi vinde dragostea pe nişte mărunţiş
Şi voi rămâne cum am fost odată,
Uitându-mă la tine, când mai pot, pe furiş..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu