marți, 7 ianuarie 2014

ILEANA VEST


Dacă ne vom mai naște


Dacă mă voi mai naște a doua oară
Îi cer pământului când mă va zămisli
Să te renaști și tu în fapt de seară
Încă o viață să te mai pot iubi

Dacă picura-voi fir de nisip uitat
Dintr-o clepsidră în palma ta ușor
Mă vei recunoaște în versul meu ciudat
În care te-am cântat uitând să mor

N-am cerut palate nici bogății eterne
Nici să mă nasc stăpână peste lume
Doar încă o viață dacă mai este vreme
Să te iubesc pe tine a mea genune

Tu să mă chemi când ochii voi deschide
Așa cum ai făcut-o întotdeauna
Luceafăr la rever în noapte-ți prinde
Mie din stele să-mi împletești cununa

Și să fim mirii unei alte vieți
Jurându-ne credință și iubire
Pășind de mână prin rouă-n dimineți
Spre-altarul altei lumi și nemurire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu