miercuri, 29 ianuarie 2014

ILEANA VEST


Anii mei


M-am hotărât dac-am să pot
Să-mi vând din ani la iarmaroc
Și dacă vreți îi dau la troc

Pe o peniță și un toc
Pe-o carte și pe o țigară
Sau pe o coardă de chitară

M-am hotărât ,dar stau un pic
Nu fiindcă vreau să mă dezic
Tu crezi că poți avea câștig...?

Pe unii chiar aș vrea să-i pierd
Pe alții încă-i mai dezmierd
Ei cred în mine,eu îi cred

Si de-i voi număra apoi
Așa cum vreau din doi în doi
Ce se va întâmpla cu noi...?

Ce se vor face ei orfani
Niște copii,atâția ani
Nu,nu-i dau nici pe bani...!

Sunt carte deschisă


Mă simt mereu ca o carte deschisă...
Puțini mă citesc,mulți mă răsfoiesc
Pe o etajeră uitată,prăfuită
Ție cititor poate mă dăruiesc

Cineva îndoaie colțul unei pagini...
Alții scriu dedicații pe pagina-întâi
Sunt carte deschisă fără imagini
Și între rânduri nu vrei să rămâi

Sunt carte deschisă dar tristă...
Doar cratimele mă mai arată
Mă doare când mă închizi...există
Și alte cărți...de aceea nu-ți pasă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu