vineri, 11 aprilie 2014

CARMEN ENACHE

Foto NET

ninge în april
fulgi albi peste frunze înverzite
copaci cu tâmple ninse
pe aleea mea e deja primăvară
o întâmplare ne-a adus împreună
stângaci ne ținem de mână
suflet întregit cu al tău
umăr lângă umăr
respir inspiri
pas cadenţat
omăt înflorit la picioare
încotro s-o luăm
locuim în lumi diferite
trişezi în jocul cuvintelor
ca un dezertor
de ceva vreme nu ne mai vorbim
mi-e greu să cred
că se va mai întâmpla vreodată
cum ne va fi zborul
nu-mi rămâne decât să te privesc flămândă
însetate gândurile ies din matca lor
s-au albăstrit și strigă
un decor pictat cu brumă argintie
tăcerea înecată într-un ochi plin de lacrimi
ne piteşte sub frigul ei
ca într-un joc de ghicit cuvinte despărţite
cuvântul tu
cuvântul eu
acum ne-am oprit lângă cuvânt
pustiul vântului ce suflă luptă cu mine
colţuri de stele în irisul ochiului
plâng şi te iubesc
printre ramuri vise albe
tu mai poți auzi sunetele
dă drumul fluturilor să zboare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu