luni, 7 aprilie 2014

Angelina Nădejde


Pictura: Jozsef Karpati

Val de întrebări deşarte 

Dacă-n dimineţi ploioase
Ţi-aş aduce-n dar un soare
M-ai iubi pe mine oare?
Dacă aşa, din întâmplare,
Macilor de pe coline
Le-aş fura din puritate
Şi în flori de iasomie
Ţi-aş spăla tristeţi fardate,
Aş avea de tine parte?
Adormită-n lăcrămioare
Cea mai mândră dintre ele,
Eu cerşind un braţ de stele
Ca să-ţi împletesc cunună,
Oare-am fi noi împreună?
De-aş fi singur pe o mare
Far’ de ţărmuri, în furtună,
M-aş salva doar să-ţi văd faţa,
În lumină, dimineaţa...
Şi reinventând destine
M-ai iubi atunci pe mine?
Dacă mâinile amândouă
Neştiind ce este timpul
Ţi-ar picta pe boltă chipul
Şi din lacrimă şi vers
Ţi-aş sculpta un univers
Aş fi eu al tău ales?
M-aş zidi de viu în tine
Doar să ştiu că eşti cu mine!
Dar n-aştept răspunsuri clare,
Că le ştiu... şi că mă doare,
Lasă-mi uşi întredeschise
Să-ţi pătrund măcar în vise,
În lumină să mă poarte
Să-ţi fiu dincolo de moarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu