joi, 25 iunie 2015

Violeta Jumătate Sârbu



Iubirea mea, eternă


Îți scriu aceste rânduri
Să-mi înțelegi simțirea
Să știi ce am în gânduri
Să vezi cum e iubirea.

Căci visurile toate
Sunt flori de portocal
În inima mea, poate
Doar tu ești un semnal.

Semnalul nemuririi
Ce mi-a zidit lumină
Și pacea regăsirii
Când tu mă ții de mână.

Îți scriu pe-o amintire
O filă din povești
Să știi că-mi ești iubire
Și mă întinerești.

La malul unor gânduri
Îți las atâtea doruri
Căci viață este-n rânduri
Lumina din izvoruri.

Îți scriu cu un condei
Eternitatea-n versuri
În cercuri, noi idei
Cu-aceleași înțelesuri.

De dragoste curată
Care-au schimbat o lume
Și viața dintr-odată
A devenit minune.

Căci nimic nu-i sub soare
Mai nobil ca iubirea
Cea cu parfum de floare
Ce-aduce nemurirea.

Îți scriu cu un condei
De dragoste supremă
Și îți aduc, de vrei
Iubirea mea, eternă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu