miercuri, 30 iulie 2014

Irina Nedelciu

Photo NET

Elogiul iubirii


Privesc prin geamul ploii, în uitare,
Şi-n zgomot de stropi căzuţi pe cărare
Păşesc întristată în gând oropsit
Certându-mă-n minte de-al tău negăsit.

În murmur de apă strâng haina în jur,
Este  frig, dar totuşi, încet te-conjur,
Să-ţi văd o privire la ceasul târziu,
S-arunc doar o şoaptă să-nving un pustiu.

Stau temeri la pândă în glasul închis
Şi sufletul plânge, se vrea redeschis,
Dar totul e vid în amurg sângeriu,
Pastila-ţi iubirii e fum fumuriu.

Se sparge clepsidra de dorul udat,
Secundele-mi  zbor cu visul uscat,
În verde e ţipăt, durere şi plâns
Elogiu-al iubirii ce-adânc mi-e pătruns.

Poezia nopţii


Pădurea  verii mângâie amurgul
Şi bolta cerne noapte-ncetişor,
Pe pleoapele de creste suflă vântul,
În murmurul de taină-al umbrelor.

Angelic printre lacrimi curge gândul,
Răvaşele tristeţii nu mai dor,
Se luptă fericirea cu absurdul,
Iluzia tăcerii o ador.

Se stinge fără flacără trezirea,
Râd îngeri peste chipu-mi obosit,
Din ieslea cerului aud iubirea
Şi eu dansez cu visul... în sfârşit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu