joi, 24 aprilie 2014

Daniela Voicu

Photo NET

Înainte de marea adunare,
ne-am sfătuit
dragostea eternă fiind un interzis blestem

apoi
am fost judecaţi după chipul şi asemănarea degetelor
de pe literele orbului din noi

fiecărui cuvânt i s-au întocmit dosare penale
judecătorul
a fost mituit de un sfânt
am fost condamnaţi: POEZIE PE VIAŢĂ

(c)daniela voicu 2014



ahh timpule
întoarce-te din fuga ta glorioasă
dansează cu mine
fiecare vals al anotimpului viaţă
poartă-mă
unde numai tu ştii şi unde există fericirea eternă
ahh timpule,
nu privi în fruntea mea petalele de flori de cireş....
eu înfloresc în fiecare aprilie!
iată
zâmbetul meu nu are vârstă!
şi chiar iubirile neumblate prin ochii mei
cern aceleasi amintiri pe fiecare
rid
echilibru
avem nevoie de echilibru


(c)daniela voicu2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu