duminică, 19 aprilie 2020

Iertare nopții, inimii...


Versuri Shanti Nilaya 
Aranjament muzical pian si voce Florin Tutuianu 
Foto NET 
2020 
Iertare nopții, inimii 

Mă iartă inimă, mă iartă!
 Căci s-a-ntâmplat ca într-o doară, 
Să port spre tine ce e ceartă 
Și tot ce-n lume-aș vrea să moară; 

În zilele ce-s ieri, mă iartă 
Că am vazut Casa Cerească 
Și nu te-am nimerit pe poartă 
Și te-am dat lor... să te rănească ... 

Cum te-au iubit, cu ce masură, 
Și cum te-am pus răscrucii Sale, 
Mă iartă inima mea pură, 
Că n-am știut mai bună cale. 

Urmeaza-mă! Bătăi să-ți iasă 
Din toți atomii tăi, fii vie, 
Urmează-mă și nu mă lasă 
Ca pasăre,... în colivie! 

Când fi-va să mă-ntorc și poate 
În fața Sa să spun... 'Mi-e bine 
Pentru că-n drumurile toate 
Am luat și inima cu mine 

Şi n-am trecut de multe vămi 
Mai goală decât m-ai făcut... 
Te uită, Doamne, câte-s răni 
Și cât de multe m-au durut!

Mă iartă chiar de noaptea pusă 
În scrisul din aceste versuri, 
De clipa-n veșnicie dusă 
Si de-un ocean... de ne-nțelesuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu