marți, 14 octombrie 2014

Dana Ene

Photo NET

VIAȚA



Mi-a trecut prin față viața... 
N-am știut dacă mă vede: 
Un copil timid, de-o șchioapă 
Alergând prin câmpul verde...

Maci și flori de albăstrele, 
Păpădii într-o cunună; 
Cad secundele în vreme 
Și le cântă doru-n strună!

Mi-a trecut prin față viața... 
Tânără, suavă, dulce: 
Cu un braț întins spre tine 
Vrând în ochi, cerul să-ți culce!

Dimineți cu zbor de păsări, 
Inserări în cuib de vise; 
Fericire fără margini, 
Vorbe nerostite. Scrise...

Mi-a trecut prin față viața... 
Suplă, elegantă doamnă 
Cu pas ferm, cu vântu-n plete 
Și cu ochi căprui de toamnă...

Parfum cu miros de ambră, 
O claviculă dansând, 
Zvon de tocuri pe asfalt; 
Fluturii-n văzduh săltând...

Mâine, dis-de-dimineață, 
Când pe tâmplă îi va ninge, 
Unde să-mi pitesc privirea
Să nu văd viața cum plânge


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu