luni, 31 martie 2014

Ileana Vest


Lasă-mi...


Lasă-mi un gând în care m-ai cuprins
Și o petală albă din Prier
Șterge deșertăciunea acelor ce-au prezis
Că n-am să te ating,tu partea mea de cer

Lasă-mi din curcubeu o culoare
Să pot să mă îmbrac în acele nopți
În care tăcerea știi că mă doare
Și-ai vrea să vii dar nu poți

Lasă-mi de vrei măcar o aripă
Din glasul tău un murmur de izvor
Clepsidrei fură-i nisipul o clipă
Icar să fiu,cu gândul să zbor

Lasă-mi pe buzele arse doi maci
Frunze verzi pe ochii închiși
În amintire în alb să mă-îmbraci
Și așterne-mi să dorm sub caiși


Azi...numai așa


Întinde palmele când vântul adie
Iar eu cândva,floare de păpădie
Voi pluti încet și mă voi așeza
Azi...numai așa te pot săruta.

Deschide fereastra,voi fi pe pervaz
Petală din mușcata aceea turcoaz
Din roua rece ce adastă pe frunte
Adună doi stropi și pune-i pe buze.

Umblă desculț prin fire de iarbă
N-o să mă doară când sub a ta talpă
Sunt rouă,sau un puf din păpădie
Spune-mi pe nume cum îți place ție.

Spune-mi culoare târzie, sau adiere
Spune-mi chemare,sau spune-mi tăcere
Durerea din tâmple să-ți pot alina
Azi...numai așa te pot săruta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu