marți, 18 martie 2014

Ileana Vest



Să nu uiți....


Credeam că tu-mi aduci în suflet primăvara
Dar nu ești decât o iarnă prelungită
Învelit în mister mai îngâni câte-un cântec
Cu visele-amorțite ascunse-n firidă.

Când dezvelită mă simt pot să mă-mbrac
De ochii lumii-ascund ce mă doare
Mă închid în mine ades...apoi tac
Veni-va primăvara și fără o floare.

Așa cad eu întotdeauna de vină
Știu și recunosc și eu am lacune
Mai văd jumătatea paharului plină
Dar și arătătoru-ți întins către mine.

Am fost întotdeauna cea care așteaptă
Nu ceream să-mi pansezi genunchii juliți
Încerc din răsputeri să nu fiu nedreaptă
Cad adeseori...dar mă ridic... să nu uiți!

Cu imortelele uscate iarăși fac pace
Credeai că mă cunoști dar nu știi nimic
Cuvântul nerostit pe buze îmi zace
Nu l-ai citit fiindcă nu aveai timp.

Uită-mi ochii verzi și plamele-mi întinse
Și lacrima prelinsă ce-a ajuns pe buze
Tu anotimpul meu rămas doar în vise
Poate ceream prea mult...îmi cer scuze.

Iubire feliată


Nu te-am iubit din când în când
Eu nu știu a iubi în rate
Și nu m-am așezat la rând
Străină de cuvântul„poate”.

La rând?Ghișeul e închis
Și nici nu știu care-i programul
Tu vinzi semințe pentru-un vis
Iar eu nu le doresc cu gramul.

Nu te-am iubit prin SMS
Și nici printr-un mesaj privat
Spune și tu,ce interes
Aș fi avut să te împart?

Nu te-am iubit de ochii lumii
Mă dau deoparte,șiru-i mare
Și nu mă sinchisesc de unii
Care iubesc la întâmplare.

Și te vor fiindcă te-am vrut
Așa,ca să se afle-n treabă
Nu vreau iubire de-împrumut
Nici feliată....o vreau întreagă!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu