vineri, 6 ianuarie 2017

Liber să alegi...


PRIMA AUDITIE
Versuri SHANTI NILAYA
Cantautor Florin Tutuianu
Foto NET.


Când nu eşti cu mine, patul mi-i din scânduri
Între plus şi minus vina mi-o trăiesc,
Că adorm cu tine interzis în gânduri:
Între plus şi minus, noaptea... te iubesc.

Pe circumferinţe de planete zboară
Mâna să-ţi înşire flori la căpătâi,
Între plus şi minus vreau să nu te doară
Când să pleci ţi-i vrerea, iar eu spun: „Rămâi

numai încă-o clipă, cât magia firii
Poate să decidă toate cum le-am scris!”
Între plus şi minus, fizica Iubirii
Să curbeze spaţiul, timpul interzis;

Dimineţi cu mine sunt trecute toate
Mă trezesc cu tine şi te las să pleci,
Între plus şi minus, visul ăsta poate,
Că te lasă liber: liber să alegi ...

Shanti Nilaya (volumul 'Din trup de femeie', Iasi, 2014)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu