miercuri, 13 august 2014

Mă leagă.....

                                                                                  Foto NET

Mă leagă.....

mă leagă de pământ acasă,
mă leagă de iubire dor,
mă leagă casa părintească,
cu ochii mamei în pridvor

mă leagă rădăcina veche,
înfiptă printre munţi şi văi,
de ţara mea fără pereche,,
în care dorm poeţii săi

mă leagă verdele de soare,
mă leagă marea de nisip,
mă leagă ape curgătoare,
mă leagă dorul de un chip

mă leagă luna când apare,
mă leagă de atâtea nopţi,
mă leagă stele căzătoare,
mă leagă prietenii cu toţi

mă leagă de pământ acasă,
pământul României brun
şi negru roditor pe masă,
cu fructe pâine şi vin bun

mă leagă multe şi mă leagă,
istoria acestui neam,
o, Românie, îmi eşti dragă
şi doar pe tine eu te am

Radu Mihăilescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu