duminică, 29 decembrie 2013

Carmen Enache


magia tăcutelor cuvinte

lasă-mă să cred că poţi veni la întâlnirea cu mine
eu exist
sunt o lume locuită de alte lumi
am adunat cuvinte în lazi de aşteptări
amintiri şi atâtea întrebări

caut să primenesc cuprinsul lor
măturând deşertăciunea

ai apărut ca o minune

duci tristeţea vorbelor cu tine
mă uimeşti
ce mai sperai un nou răsărit
într-un mâine

un ultim ţipăt de dor

îmi şopteşti că pleci
să poţi uita ce singur eşti

puzderie de gânduri plutind în aer

ne întâmplăm cu temeri
zgomot sfâşietor

mă găsesc între o chemare şi o zbatere de aripi
ţi-am fost nor pe un colţ de soare

unde să-mi fii aninat vis

aripi se desfac
alunecoase trepte

mă înalț
de la A la infinit
zbor
mi-e tot mai greu să mă prefac
mă dori
rană sângerândă

mă uit cum pleci
un ultim zâmbet
am să cred că-ţi mai pasă

surâs tăiat în muchia unui şir de lacrimi

doar stelele sclipesc în depărtări albastre

ninge poveste

ne privim printre cuvintele îngheţate
şi tac
cum n-am ştiut că pot să tac vreodată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu