joi, 2 octombrie 2014

Sub streşinile toamnei... Irina Nedelciu


Versuri Irina Nedelciu
Recita Florin Tutuianu
Source Foto NET & Music by Youtube



Sub streşinile toamnei... Irina Nedelciu

Sub streşinile toamnei am lacrimi şi tumult,
Cărările din suflet mi s-au închis demult…
Iar glasul ce-altădată voios te alinta,
A răguşit cu vremea în neiubirea ta.

Am pus în gânduri vise, să mai alerg puţin,
Prin lacurile vieţii, să prind al meu destin,
Ce încercat de lupte în răni s-a pârjolit;
Uitând de mine-n lume s-a dus, rostogolit.

Au năvălit aiurea tristeţi de altădat’
Şi inima mă doare…  şi gustul mi-e sărat,
Iar toamna asta blândă mă arde în adânc,
De nu mai ştiu de mine,…ce vorbe să arunc.

Dorind să mă iubeşti am sabotat şi timpul,
Dar iată cu tristeţe plâng iarăşi anotimpul.
Am ochii încercănaţi şi sufletul zdrobit;
În toamnele din mine amar m-am înrobit.

Şi nu mai vreau, iubite, durerea să mi-o dai,
Vreau soarele în mine să-mi vină cu alai,
Să cânt de fericire în ochiul înverzit,
Să uit că-n astă viaţă eu mult te-am mai iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu