duminică, 26 iulie 2015

Nu mai avem timp...

PRIMA AUDITIE

Foto NET

Versuri Ileana Vest
Cantautor Florin Tutuianu




Ileana Vest
Nu mai avem timp...

Atâta nepăsare și parcă nu ne-ajunge
Mai ridicăm ici,colo câte-un zid
N-am loc în gândul tău,tu într-al meu ai plânge
De aceea-încerc mai rar să te cuprind

Ne măsurăm și pașii cu tot cu umbre-înalte
Ai mei șovăitori,ai tăi mai rari desigur
Lăsăm ca niște haine patimile-n noapte
Pe care nu le mai îmbracă anotimpul

Facem schimb de lacrimi fără să știe nimeni
Ne coasem zâmbete ca îmbrăcămintea nouă
Păstrăm în samovare din dimineți de-armindeni
Un strop de-absint și-l facem pe din două

În zdrăngănit de lanțuri se zbate-n beci iubirea
Am zăvorât-o ,de ea nu avem timp
Privim atenți spre mâine și ne-am uitat menirea
Nu-ți dau să-mi dai,iubirea nu-i un schimb

Știm pe de rost din clasici,cităm cu voce tare
Dar cine suntem noi,uităm să spunem lumii
Poate peste un timp în șterse dicționare
Vom fi menționați,eu,tu,ei sau niciunii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu