marți, 3 iunie 2014

Shanti Nilaya


si ma trezesc spunandu-ti...te iubesc!

E ziua-n care nu mi-ai scris cuvinte…
Ma uit mirata ,desi stiu ca pleci,
Si descifrez din gandul tau, din minte,
Silabe calde si silabe reci…

Sa aflu de ti-e clipa-nsingurata,
Sau de esti bine , razi si-ti e usor...
Din mine parca pleci intaia data-
Din mine-as vrea sa plec,si-as vrea sa zbor !

Alerg pe drum...Urc dealul cu fantasme,
simt marea de copaci albiti suind
spre ceruri , dulci miresmele albastre…
In iarba dealului vreau sa ma -ntind!

Inflorescente vii ,cum creioneaza
In aer chipul tau tacut ,privesc…
Din lac scantei in ochi iti lumineaza
Si ma trezesc spunandu-ti…te iubesc!

M-adun prin ganduri, lumea mi-e straina...
In mine …tu, si numai tu respiri!
Iubitul meu, faci parte din gradina
Si ma astept sa razi cu trandafiri ;


Imi place sa te-nvat pe dinafara,
Clepsidra sa ti-o-ntorc in timp invers-
sa-mi fii barbat, femeie sa-ti fiu iara,
Si-ntr-un poem profund, un ultim vers…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu